torsdag 3 augusti 2017

Bröllopsask

Här kommer ett beställt bröllopskort som blev till en ask med ett lite enklare kort inuti :)
Asken är en återbrukad chokladask från Lindt som jag klätt med papper från Panduro. Blommor från IAR och blad från Magnoliadies och en punch från NS. Självklart har jag inte sparat på glittret, även om det inte syns så tydligt på bilderna!

 
Ramen har jag gjort med lufttorkande lera, torrborstat lite guldfärg på och lagt på lite glitter. Bilden är ett gammalt inscannat bokmärke som jag skrivit ut i svartvitt och förminskat en hel del. Till sist har jag lagt ett tjockt lager Glossy accent på för lite mer glamour! :)
 
Insidan av asken. I locket har jag använt lite washitape på insidan för att dölja askens "sågtänder".
Kortet är ett sånt kort som är kort och kuvert i ett - vecklas ut till ett hjärta. Personlig hälsning inuti.
 
Jag deltar i:
Scrappelyst - Blomster i 3 farger
IAR - July IAR challenge "Anything goes"
Craft Heaven - #21 Anything goes
 
 
Tack för titten! :)
Thanks for looking! :)

1 kommentar:

  1. Nydelig eske! Så fine farger og pynt ♥
    Tusen takk for at du deltar på Scrappelyst sin grublis :)

    Klem fra DT Kristine

    SvaraRadera